-Doradztwo eksperckie z zakresu budowania „brandingu” marki ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej z regionu.

Celem niniejszego działania jest stworzenie koncepcji Znaku/infografiki określającej nową markę ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach. Jednocześnie w tym zadaniu zaplanowano stworzenie katalogu flagowych produktów ekonomii społecznej, które  wejdą w skład stworzonej wspólnej "nowej" marki ekonomii społecznej na Warmii i Mazur.

- Wyjazdowe posiedzenie Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej;

- Wizyta studyjna on-line  dla przedstawicieli PES – poznanie dobrych praktyk w Polsce;

- Wizyta studyjna dla przedstawicieli JST- poznanie dobrych praktyk w Polsce;

- Organizacja w formule zdalnej  Regionalnej konferencji podsumowującej realizację projektu   ekonomii społecznej;

- Organizacja w formule zdalnej  spotkania członków  Regionalnej Platformy Na Rzecz Rozwoju    Ekonomii Społecznej - sieci   kooperacji CIS, KIS, ZAZ,WTZ.