-Doradztwo eksperckie z zakresu budowania „brandingu” marki ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej z regionu.
Celem niniejszego działania jest stworzenie koncepcji Znaku/infografiki określającej nową markę ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach. Jednocześnie w tym zadaniu zaplanowano stworzenie katalogu flagowych produktów ekonomii społecznej, które wejdą w skład stworzonej wspólnej "nowej" marki ekonomii społecznej na Warmii i Mazur.
- Wyjazdowe posiedzenie Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej;
- Wizyta studyjna on-line dla przedstawicieli PES – poznanie dobrych praktyk w Polsce;
- Wizyta studyjna dla przedstawicieli JST- poznanie dobrych praktyk w Polsce;
- Organizacja w formule zdalnej Regionalnej konferencji podsumowującej realizację projektu ekonomii społecznej;
- Organizacja w formule zdalnej spotkania członków Regionalnej Platformy Na Rzecz Rozwoju Ekonomii Społecznej - sieci kooperacji CIS, KIS, ZAZ,WTZ.